2016 m. lapkričio 5 d., šeštadienis

Biocos serumas: pagalba sausėti linkusiai odai odai!


      Ar jau spėjote pajusti, kaip sausėja jūsų oda reikšmingai pasikeitus oro sąlygoms ? Namuose ar darbe šilta, lauke šalta, bėgiojame pirmyn ir atgal - štai kas verčia mūsų odą papildomai stresuoti ir sausėti, šerpetoti. Žinoma, kaip jau ne kartą minėjau ne viename įraše, visų pirma, svarbiausias ir pagrindinis drėkiklis yra vanduo, nes oda turi būti drėkinama ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus. Itin svarbu yra išgerti reikiamą skysčių kiekį paros metu. Ar prisimenate apie eksperimentą, kurį atlikinėjau vasaros metu ? Paskaitykite jį ČIA, jeigu norite prisiminti arba skaitote šį įrašą pirmą kartą. 

      Tęsiant šią temą, prisipažinsiu, kad prieš beveik gerus du mėnesius buvau sugrįžusi prie kavos, tačiau dabar ant mano stalo kur kas dažniau pamatysite arbatos arba vandens stiklinę. Ir tik vieną kartą per tuos kelis mėnesius leidau sau atsigerti kavos puodelį jaukaus pasimatymo metu. Juk vieną kartą galima, ar ne ? :) Ir visgi, labai aktyviai skatinu rinktis vandenį !

       Jeigu derinsite vidinį odos drėkinimą su išoriniu, tikrai pajusite norimus pokyčius. Tačiau čia yra labai svarbu pasirinkti jums tinkamą priemonę. Šįkart aptarsiu ne kremą, o serumą, kurį naudoju jau pakankamai ilgą laiką ir kurį drąsiai rekomenduoju (su aukščiau šiame straipsnyje aptarta sąlyga !). Tai Biocos drėkinamasis alijošiaus serumas su hialuronu. Jis mano rankose atsidūrė netikėtai. Parduotuvėlė Vilniuje yra įsikūrusi visai šalia mano namų. Vieną dieną skubiai prireikė gėlių vandens, trumpam užsukusi prigriebiau rugiagėlių hidrolatą ir išbėgau. Man įspūdį paliko labai prieinamos hidrolatų kainos, todėl internete panaršiau truputėlį daugiau norėdama išsinagrinėti kitą jų turimą asortimentą. Šis serumas man krito į akį dėl savo aukšto įvertinimo ir...visai neįmantios sudėties ! Kitaip sakant, tik tai, ko reikia ir nieko daugiau. 

      Apie alijošių ir visą jo teikiamą gėrį jau esu rašiusi ČIA. Sudėtyje taip pat, - o ir sprendžiant iš produkto pavadinimo - randame ir hialurono rūgšties, kuri : 
  • skatina naujų odos ląstelių dauginimąsi ir esančių atsinaujinimą;
  • lygina raukšleles;
  • intensyviai drėkina odą; 
  • gerina mikrocirkuliaciją; 
  • apsaugo nuo išorinių pažeidimų. 
      Jeigu aptariant apie patį serumą, tai galėčiau išskirti šiuos dalykus: 
  • labai lengvas, lengvos tekstūros;
  • visiškai neriebus. Labiau primena vos tirštesnį vandenį, dėl to ypač nesudėtinga padengti veidą;
  • turi vos juntamą malonų kvapą;
  • netraukia veido odos. Prisipažinsiu, jog buvo šiek tiek nedrąsoka pirkti produktą su alijošiumi, kadangi kartą man naudojant gryną alaviją, veido odą nepakenčiamai traukdavo;
  • puikiai drėkina! 
  • labai greitai susigeria. Aš tiesą sakant iki galo ir nelaukiu, "ant viršaus" tepu kremą;
  • mane nuvylė tik dozatorius. Nėra jis patogus tuo, kad dažnai silpnai spustelėjus produktas arba nubėga per piršus, nes yra pakankamai skystas, arba išvis "nušauna" į tolį. Gamintojų vietoje dėčiau palenktą į apačią.
      Bendrai kalbant rekomenduoju visoms toms, kurias vargina sausėjanti, pleiskanojanti oda. Ir ypatingai šiuo laikotarpiu. :) 


Ramaus šeštadienio vakaro!
Laura

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą