2016 m. spalio 7 d., penktadienis

VIVI keratino kaukė plaukams (Sample Size)


   Oj.... Kaip ilgai nerašiau, net pasiilgau. Buvau išvykusi į kaimą, o kompiuteris liko pas vyrą darbo reikalams. Iš dalies galiu pasidžiaugti, jog galėjau pailsėti nuo modernių technologijų, bet iš kitos pusės, šiek tiek trūko to kasdienio naujienų tikrinimo, naršymo ir pan. Buvau su savimi pasiėmusi daug kosmetikos mėginių, spėkit, ar kažką išbandžiau? O gi nieko. Buvau per daug užimta mamos darbu, kad galėčiau užsiimti testavimu. Ech, katino dienos seniai baigtos.
   Trumpai pabandysiu aptarti VIVI keratino kaukę plaukams, kurią gavau dovanų nuo Modestos ("Grožio gurmanė"). Vasarą, kartu su Modesta bei Monika iš "Nuo šiandien aš graži" jaukiai susirinkome mini blogerių susitikimui Šiauliuose, tuo pačiu tai buvo viena iš nedaugelio mano progų kažkur ištrūkti iš namų be vaiko. Be, savaime suprantama, kalbų apie bloginimą, palietėme tokias temas kaip grožis, mityba, gyvenimo lūkesčiai ir taip toliau. Tikiuosi, toks mūsų susitikimas dar ne paskutinis.
    Ar jums kartais VIVI neatrodo per daug įkyrūs? Jaučiuosi atakuojama jų ypatingų pasiūlymų: 40 proc. nuolaida visam asortimentui, pirk už 30 eurų ir gauk dovanų, nemokama naujiena ir t.t. Jiems reiktų duot aukso medalį už produkcijos įpiršimą vartotojui. Bet, Šiauliuose nėra jų parduotuvės (kartais dėl to džiaugiuosi), o internetu pirkti dar nenoriu.
    Nukrypau šiek tiek į šoną. Grįžkim prie žemiškų dalykų. Mano plaukams ir ne tik jiems reikia drėkinimo bei atgaivos. Nors šiemet lietuviška vasara buvo panašesnė į ilgą rudenio pradžią, bet mūsų odai ir plaukams grožio procedūrų reikia nuolatos. O aš šį reikalą buvau apleidus, nes šešias savaites gyvenau ne savo namuose, todėl teko pasiimti tik būtiniausius dalykus. Bandysiu dabar atsigriebti namuose, žinoma, jei mažoji princesė nekels savo kaprizų.
    Kaukė skirta pažeistų plaukų su išsišakojusiais galiukais priežiūrai. Mano plaukai yra ploni, linkę šakotis. Žinokite, geriausias būdas susitvarkyti su išsišakojusiais plaukais - nukirpti negailint, o ne kiekvieną mėnesį žaisti "patrumpinkite 1-2 cm". Kai plaukai bus sveiki, tada ir galėsite taip kirpinėti po 1 cm. Turėjau ilgus vos ne liemenį siekiančius plaukus, nusikirpau iki pečių. Kirpykloje paskutinį kartą buvau daugiau nei prieš 8 mėnesius, o galiukai vis dar puikiai atrodo, tereikia  tik pataisyti kirpimą.
    Kaip ir daugumą kaukių, šią reikia tepti ant jau išplautų ir nusausintų plaukų.  Tirštą baltą lyg kremas kaukę tepame per visą plaukų ilgį. Ant šaknų netepu. Mano plaukai ploni, todėl kaukės gali per daug apsunkinti ir plaukai taptų tarsi prilaižyti. Palaikome 20-30 min ir nuplauname šiltu vandeniu. Perplauti šampūnu nereikia. Kol plaukai džiūsta,  o po tokių procedūrų mano plaukai visada džiūsta daug ilgiau, panagrinėjame trumpai sudėtį.

INCI: Aqua, Cetyl Alcohol*, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Ricinus Communis Seed Oil, Behenamidopropyl Dimethylamine , Hydrolyzed Keratin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Lactic Acid*, Citrus Aurantium Bergamote Oil, Citrus Medica Limonum Oil, Cananga Odorata Flower Oil.
*sertifikuoti ekologiški ingredientai

   Vanduo, emulsiklis, aliejai (kokoso, sviestmedžio, ricinų), antistatikas, keratinas, konservantai (Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol) ir eteriniai aliejai. Kokoso, sviestmedžio ir ricinų aliejai plaukus minkština, švelnina, maitina juos ir galvos odą. Keratinas ir pieno rūgštis kondicionuoja plaukus ir stiprina. Melisų, bergamočių ir kvapiųjų kanangų eteriniai aliejai skatina plaukų augimą bei pasižymi aromaterapinėmis savybėmis.
    Jei naudosite šią kaukę, plaukų kondicionierius jau nebūtinas. Po kaukės plaukai tapo švelnūs, glotnūs, žvilgantys. Plaukai tapo tokie glotnūs, jog juos sunkiai galėjau susirišti, vis nepaklusnūs plaukeliai slydo iš kasos ir lindo man į akis. O būti palaidais dar nepatogiau, nes tada ne tik į akis, bet ir į burną taikosi pakliūti. Viskas su šia kauke gerai, bet mano ploniems plaukams to glotnumo per daug. Geriau jau pasiimčiau kokosų, sviestmedžio ir ricinų aliejus, juos sumaišyčiau ir ištepčiau plaukus tokia kauke. Jokių konservantų, viskas labai natūralu ir nėra to ypatingo glotnumo.
   Mano nuomone, jei jūs turite itin plonus plaukus ar negalite pasigirti tankia ševeliūra, geriau šios kaukės nebandyti. o tos, kurios turi pažeistus, stipriai nualintus plaukus turėtų tik apsidžiaugti. Efektas panašus lyg išėjus iš kirpyklos. 

Jurgita



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą