2014 m. gruodžio 14 d., sekmadienis

"ZUII" antakių pieštukas





"Grožis išgelbės pasaulį."


    Spėkite, kas taip pasakė? Ne, ne kokia Holivudo aktorė ar Mis Pasaulis, o žymus rusų rašytojas Fiodoras Dostojevskis. Gal ši sentencija ir nelabai dera prie įprastinės jo kūrinių tematikos, tačiau išliko iki šių dienų ir tapo sparnuota fraze. Gal pasaulio grožis ir negelbėja, tačiau tikrai padaro jį dailesnį.

    Jei tektų rinktis tris dekoratyvinės kosmetikos priemones, be kurių neįsivaizduojate savo makiažo, ką pasirinktumėte? Mano sąrašiukas būtų toks:

  1. Mineralinis makiažo pagrindas;
  2. Antakių pieštukas;
  3. Blakstienų tušas.
   Vat apie antakius ir pakalbėsiu. Esu lietuviška "blondinė", na pelenų atspalvio plaukais, melsvų (o gal pilkšvų) akių, trumpai tariant, ne ta geltonkasė mėlynakė lietuvaitė iš folkloro dainų. Būdama neryškių bruožų truputį pavydžiu kitokio gymio merginoms. O dar paskutiniaisiais metais siaučia paryškintų antakių mada. Juodų žuvėdrų ant veido man nereikia, tačiau norisi subtiliai paryškinti savo veido bruožus. Patikėkite, antakiai labai stipriai pakeičia bendrą vaizdą: gali paryškinti bruožus, per tamsūs antakiai suteikia griežtumo, na o apie jų formą nekalbėsiu - kita tema. Pagal rekomendacijas blondinėms reikia antakius tamsinti, o tamsiaplaukėms šviesinti. Geriausia, kai antakių spalva tokia pati ar nežymiai skiriasi nuo plaukų spalvos. Tačiau mada yra mada ir tenka susidurti ir su kitokiais pavyzdžiais, kaip tik prieš mano akis iškyla dainininkės Ritos Oros platininiai plaukai ir juodi antakiai  (mano nuostabai, pasirodo ji pagal tautybę albanietė),  taigi pietietė, bet kai natūralaus šviesaus gymio mergina stipriai nusitamsina antakius, man tai jau stiliaus klaida. Bendraujant su tokia mergina sunku susivaldyti ir žiūrėti tik į akis. Taigi.... Kiekvienos skirtingas skonis. Per daug išsiplėčiau:) 
    Pirmoji mano priemonė antakiams buvo "Art Deco" šešėliai antakiams. Tokia rudai pilka spalva (Nr.3). Per du metus beveik ir sunaudojau priemonę, todėl jau ilgą laiką ieškojau ekologiško varianto. Galiausiai mano akys užkliuvo už "ZUII" kosmetikos.

Nuotrauka iš http://www.ambroozija.lt/lt/produktai/zuii_dekoratyvine_geliu_kosmetika.html
      Jei neklystu, šią australų (ir vėl tie australai) kosmetiką vieninteliai Lietuvoje platina "Ambroozijos" kolektyvas. Trumpai apie produkciją. "ZUII" kompanija save tituluoja gėlių kosmetika, ir ne veltui, produktų sudėtyje yra trinti džiovintų gėlių žiedlapiai, o tyrimais įrodyta, kad tokia kosmetika net ir gydo odą. Spalvos ir pigmentai labai intensyvūs, nes gamyboje nenaudojamas talkas bei kitos produkto apimtį didinančios medžiagos. Kosmetika ne tik natūrali, bet ir sertifikuota griežčiausius reikalavimus keliančių įstaigų - pripažinta BDIH ir COSMOS sertifikatais. Savaime suprantame, tokia prabangi kosmetika nebus pigi.
     Iš pradžių nesiryžau nieko pirkti iš šios kosmetikos, o jei nepatiks, o koks atspalvis man tiktų, bus gaila išleistų pinigų. Karts nuo karto "Ambroozija" organizuoja įvairius seminarus-praktines pamokėles, todėl užsirašiau į "ZUII" seminarą, kurio metu galėjau prisiliesti prie visų gaminių. Žinoma, labiausiai mane domino antakių pieštukai, aš ir ėjau su ketinimu jį įsigyti. Pasirinkimas yra tik iš dviejų spalvų, žiūrėkite nuotraukas žemiau. 

INCI: Copernica Cerifera (Carnauba) Cera*, Cera Alba*, Heliathus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Ricinus Communis (Castor Seed) Oil*, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Cera*, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Caprylic/Capric Triglyceride. 
May contain (+/-): CI77891, CI77491/CI77492/CI77499, CI77019.
* sertifikuoti ingredientai

Nuotrauka iš http://www.zuiiorganic.com/certified-organic-eyebrow-definer/

Nuotrauka iš http://www.zuiiorganic.com/certified-organic-eyebrow-definer/

    Manasis yra šviesesnis pieštukas COCO, skirtas šviesiaplaukėms. Nors nuotraukose jie atrodo rudų atspalvių, tačiau realiai yra tokie pilkai-rudi. Man labai patinka naudoti išsukamus pieštukus, tada nė kruopelytės priemonės nenueina perniek. Šis pieštukas išskirtinis tuo, jog dažo ne tik  odą, bet ir pačius plaukelius (taip mane patikino Nomeda). Sekančią dieną galėjau tuo įsitikinti ir pati. Patogi naudoti priemonė, spalva atrodo natūraliai, neiššaukiančiai ir tinka prie mano plaukų atspalvio.


   Pridedu savo nuotrauką, kurioje vienas antakis paryškintas, o kitas ne (fotografavausi be jokio kito makiažo, todėl nekreipkite dėmesio į mano strazdanas) . Dar galiu paminėti, jog spalva ilgai išlieka, vakare, prieš nusivalant makiažą, ji dar vis tokia pat ryški kaip ir ryte. Nors mano kaktos oda linkusi riebaluotis, net ir tai nepakenkia spalvos intensyvumui. Trumpai tariant, jokių priekaištų.
   Neabejotinai antakių pieštukas tapo mano viena mėgstamiausių kosmetikos priemonių:) Stipriai rekomenduoju.

   Šią nuostabią priemonę galite įsigyti už 63 Lt.

Jurgita

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą