2013 m. rugsėjo 14 d., šeštadienis

Uoga Uoga šampūnas. Testuojam.

                                                

Laba diena kam darganotas šeštadienis nedarbingas :)

      Šiandien jums nusprendžiau parašyti atsiliepimą apie šampūną. Pati esu susidūrusi su gan nemenka problema renkantis šampūną plaukams. Ne dėl to, kad patys plaukai būtų kažkokie ypatingi, ne tokie, o tiesiog todėl, kad vieni šampūnai suvelia, kiti neišplauna, treti kelia galvos niežulį, nuo dar kitų atsiranda pleiskanų...Ir taip iki begalybės. Prisipažinsiu, esu naudojus pusiau natūralius šampūnus, tik keli buvo visai natūralūs, o bet tačiau net ir tie netiko (Aubrey, Sante). Tačiau manau, kad tas tinka/netinka yra visgi labai individualu ir teisti kažkurį gamintoją yra neadekvatu. 
      Ko aš visada noriu iš šampūno? Noriu, kad:
plaukai būtų išplauti ir visą dieną taip atrodytų (kitaip sakant, per anksti nesusiriebaluotų);
po plovimo būtų lengvai iššukuojami, nesiveltų, būtų paslankūs;
nedirgintų galvos odos;
drėkintų (nes plaukai sausi).
      Atrodo reikalavimai ne patys didingiausi, galbūt priešingai - patys normaliausi, bet karalaitei surasti tokį "princą", kuris išpildytų visus lūkesčius, yra pakankamai nelengva užduotis.
Mano ieškojimai prasidėjo labai paprastai - naršymu po forumus. Nusprendžiau sau nusipirkti ne natūralų, ne ekologišką ir visai ne sveiką šampūną, bet visgi norėjosi kažkokios "vinies" šampūno sudėty. Tad ėmiau viską ir iš eilės skaičiau. "Šampūnas su argano aliejumi"...Po trijų minučių sudėtingiausios sudėties skaitymo paaiškėja, kad tas arganas pačiame pačiame ilgiausio sąrašo gale. Ką gi, nieko gero. Ir man taip bevaikštant po šampūnų rojų, akis užkliuvo už "Uoga Uoga" stenduko. Kuklaus, paprasto. Ir dar keletas šampūnų ten stovėjo. Paėmiau, paskaičiau, rankose pavarčiau ir pagalvojau: "Ne milijoną kainuoja, netiks, plaukus suvels - parduosiu. Perku". 
      Savo įspūdžiais dalinuosi su jumis jau po kelių savaičių naudojimo. Šis šampūnas yra skirtas būtent sausiems plaukams - tokiems, kaip mano. Ar jis įvykdo visus mano keliamus reikalavimus? Taip. Plaukus išplauna tikrai gerai, nepaisant to, kad sudėtyje yra aliejų. Jie plaukų visai neriebina. O šukavimas..šukavimas tikras malonumas! Visiškai nesuvelia plaukų, jie lieka paslankūs, maloniai krenta bei be viso to maloniai ir kvepia. Jis neerzina galvos odos, ši neniežti, o ir pleiskanų neatsiranda. Plaukai neatrodo lyg šiaudiniai, jie veikiau sveikai sudrėkinti. Vienintelis ir pats didžiausias šio šampūno trūkumas - jis visiškai neskalsus. Lyg vandenėlis. Labai skystas. Kadangi nesu ilgaplaukė, mane net ir tai tenkina, kadangi šio buteliuko man dar ilgam užteks. Kai kuriuose atsiliepimuose esu skaičiusi, kad kažkam kliūva nuosėdos, kurios "plaukioja" po šampūną. Taip, jų pasitaikyti gali, bet užtenka gerai suplakti buteliuką ir viskas gerai pasiskirsto. Ar rekomenduoju? Kodėl gi ne? :)

Kaina: 18,90Lt
Laura

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą