2015 m. lapkričio 2 d., pirmadienis

Madara prausimosi putos

   Ir vėl "Madara".... Tikiuosi jums neatsibodo. Tik šįkart jau nebe kremai, o prausimosi putos
   Šios putos yra viena iš labiausiai perkamų latvių kompanijos prekių ir internete pilna gerų atsiliepimų, kas mane paskatino jas įsigyti. Tiesa, aš pirkau rinkinį (putos ir du kremai) už labai patrauklią kainą iš Naturisimo internetinės svetainės. Bet jos pardavinėjamos ir atskirai.
   Prieš tai esu bandžiusi "VIVI" prausimosi putas su rožių hidrolatu ir ataru. Nors tos putos man šiek tiek traukė veido odą, tačiau supratau, jog putų pavidalo prausiklis yra labai patogus ir ekonomiškas variantas. Ieškodama savo odai geresnės alternatyvos išsirinkau "Madara". Mano dėmesį atkreipė tai, jog aprašyme putos apibūdinamos kaip švelni prausimo priemonė, kuri valo giliai, pašalina makiažą, netgi reguliuoja riebias odos zonas, tuo pačiu nesausindama jautresnių vietų.
   "Madara" kosmetikos arkliukas -  vietinės floros žolelės, todėl tarp sudėtinių dalių rasite mūsų močiutėms labai pažįstamas kraujažoles, medetkas ir ramunėles. Tiesa, alkoholis man suteikė šiokių abejonių, nes daugelis mėgsta pabrėžti jo sausinantį poveikį odai, bet aš nusprendžiau surizikuoti, atsargiau turi eksperimentuoti sausos ir jautrios odos turėtojos.


INCI: Aqua, Sodium Cocamphoacetate, Rosa Damascena (Rosa) Flower Water*, Alcohol, Glycerin***, Lactic Acid, Surcose Cocoate, Achillea Millefolium (Yarrow) Extract*, Calendula Officinalis (Calendula) Flower Extract*, "Chamomilla Recutita (Camomile) Flower Extract*" , Aroma**.
100% ingredientų yra natūralios kilmės ir 13% yra iš organiškų ūkių.
*organinės kilmės **eterinių aliejų sudėtinė dalis.

   Išbandžiusi jau vieną "Madaros" produktą, susidūriau su tuo, jog dažniausiai priemonės turi aštrų žolelių ar vaistažolių kvapą., kuris ne visada pamalonina uoslę. Bet tik ne putos. Sakyčiau kvapo beveik nėra, jis toks menkas, kad net nepastebiu. Nors viduje vandeningas skystis, tačiau pompos pagalba išspaudžiame baltas purias putas. Vieno paspaudimo pakanka nusivalyti visam veidui. Tiesa, akių makiažo nevalau su šiuo prausikliu, bijau, jog gali dirginti, todėl šiai vietai naudoju specialią priemonę. Visai tikėtina, jog natūralus blakstienų tušas ne kliūtis šiam prausikliui, o kaip su nenatūraliais - nežinau. Visgi, nors kraujažolės, medetkos ir ramunėlės švelnios odai, tačiau su akimis bijau rizikuoti. 
   Kaip jau sakiau, makiažą putos nuprausia gerai. O kas labiausiai džiugina, jog nusiprausus veidą nėra to tempimo jausmo, kurį jausdavau naudodama VIVI putas. Nors diskomforto nebeliko, aš vis tiek naudoju gėlių vandenis ir veido kremą po to. Jei man nieko neskauda, tai dar nereiškia, jog nesergu. Tas pats ir su oda. Plika akimi žiūrint gal ir atrodo gerai, tačiau nežinia, ar pilnai jai pakanka drėkinimo/maitinimo. Tą supratau po atliktos veido odos analizės.
   Vienintelis minusas, kurį sugebu sugalvoti - dėl nepermatomos pakuotės sunku įžiūrėti priemonės likutį. Bet čia tik menka smulkmena. 
   Kadangi mano įspūdžiai labai teigiami, todėl ir jums rekomenduoju išbandyti prausimosi putas, nors visada egzistuoja tikimybė, jog priemonė gali netikti. Tai natūralu. 

P.S. "Madara" kosmetiką galite rasti Biosalos parduotuvėse. 

Jurgita



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą