2013 m. liepos 6 d., šeštadienis

Labai natūralūs dalykėliai


Sveiki,

      šiandien puiki diena paskelbti dar vieną atradimą. Ir tai bus toks vienas mielas ir lengvas kremas veidui bei kitas na ką mažiau mielas kremas paakiams. Iš tiesų labai mažai esu girdėjusi apie Eco Desire firmą, todėl nusprendžiau susipažinti iš arčiau įsigijus būtent kelis jų produktus. Be to, jau senokai veido oda reikalavo kokybiško"maisto". Tiesą sakant nesu aš nei mėgėja ilgai laiką leisti prie veidrodžio, nei išvis kažką "dėtis" ant odos, bet visgi paklausiau jos kaprizų.
      Taigi, šiandien šaldytuve jau kelios dienos gyvena mišriai veido odai skirtas kremas "Aurora" bei dovanėlė prie "Auroros" - paakių kremas "Kerai". Apie šiuos du dalykėlius nusprendžiau parašyti tik praėjus kuriam laikui, kad iš tiesų suprasčiau, tinka jis mano odai ar ne. Taigi, pirminis veido kremo įspūdis yra kvapas. Taip, kvapas labai malonus - šaltalankiais kvepia. Konsistencija taip pat mane nudžiugino, nes jis nei per riebus, nei per skystas, kas labai aktualu mišios odos savininkėms. Sausesnius odos plotus sudrėkina, o riebesnius tiesiog normalizuoja. Antrinis mano įspūdis praėjus kelioms dienoms: oda lieka labai švelni, pamaitinta, visą dieną tokia ir išlieka, kuo ne visi kremai gali ir pasigirti. Galiu net prisipažinti, jog nejučiom vis liečiu ir liečiu savo veidą. Taip yra dėl to, jog jis švelnus švelnus. Tikiu, jog ilgesnį laiką panaudojus efektas išliks ilgam, nes sudėtis tikrai labai "vitamininga". Esu girdėjusi, jog daugelis kremų yra prisotinti vandens, kas duoda dirbtiną efektą. Kremui susigėrus vanduo "padaro savo darbą", t.y. užpildo ląsteles ir šios "pasikelia". Todėl oda ir atrodo lygesnė, gražesnė, tačiau tai laikina, nes vanduo ten neužsistovi. Ar teisingos mano nuogirdos - nežinau, tad nieko neteigiu, bet tikrai tikiu, jog vandens mes galim gerti patys, o odai reikia jau kažko daugiau. Taigi, šiam kremui nedvejodama duočiau 10 balų.
      Šalia matote ir kremą paakiams "Kerai". Kiekis jo labai mažas, bet pasakysiu tik tiek - jo užteks tikrai labai ilgam, todėl aš asmeniškai naudoju jį tiek ryte, tiek vakare, nes bijau, jog nespėsiu sunaudoti! "Kerų" kvapas pasakiškas. Patinka kava? Patiks ir šis dalykėlis! Susigeria jis labai greitai, taip pat gaivina odą, maitina. Labai tinka mano sausai odai apie akis.
      Abiejų kremų sudėtis yra visiškai natūrali, kas man labai patiko. Tokiu atveju aš esu tikra, jog mano oda ne apgaunama, o iš tiesų maitinama, o su laiku galiu tikėtis ir tikro efekto. Abu juos reikia laikyti šaldytuve ir tepti ant drėgnos veido odos. Jeigu Jus sudomino mano straipsniukas, parašykite man ir pasakysiu, kur ir kaip įsigyti šiuos kremus :)


Kaina: 50,00 Lt ("Aurora") ir 44,00 Lt ("Kerai")
Laura

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą