2014 m. gruodžio 28 d., sekmadienis

Tobulo lūpų balzamo paieškos baigtos, arba atradimas iš Aubrey


      Su Aubrey firma jau esu jus supažindinusi anksčiau. Aubrey gaminiai pasižymi nepaprastai turtingomis sudėtimis bei įdomiais kvapais (jeigu kalbėtume apie šampūnus bei kondicionierius). Patys gaminiai plaukams manęs visai nesužavėjo, nors esu sutikusi žmonių, kuriems tie šampūnai buvo tarsi stebuklas ir jie vis grįždavo jų nusipirkti. Na, o aš išbandžiau milijoną mėginukų, o vienintelę turėtą pilną pakuotę ėmiau ir...pardaviau ;) 

      Tačiau kas mane sužavėjo iš visų bandytų Aubrey gaminių, tai lūpų balzamas. Nemeluosiu, jeigu nusiperku ką nors kito, vis tiek sugrįžtu prie šio produkto, vis tiek užsuku į tą pačią parduotuvę ir pagriebiu tą savo patį mylimiausią balzamą jau treti metai iš eilės. Nebijau garsiai pasakyti, jog jis yra tobulas tiek žiemai (ypač žiemai!), tiek vasarai. 
  
      Balzamų išbandžiusi esu tiesiog nesuvokiamą kiekį: įvairios firmos, kvapai - ne tik lietuviškų, bet ir užsienio gamintojų. Tiesa, šį balzamą drįsčiau lyginti su seniai bandytu Eco Desire vazelinu, tik jo kaina didesnė, nors poveikis nelabai kuo ir nusileidžia Aubrey. 

      Taigi, kuo mane taip apkerėjo šis gaminys ? Pati svarbiausia ir esmingiausia funkcija yra tai, jog jis labai gerai užgydo žaizdeles, įtrūkimus, o šerpetojimus tarsi ranka nuima. Žinote tą jausmą, kai žiemą į lauką išėjusios nejučia apsilaižote lūpas, o namo grįžtate tarsi su plastmasinėmis ? Pasitepkite balzamu ir pamirškite šį jausmą :) 
      Turiu labai blogą įprotį kramtyti lūpas, ko pasekoje atsiranda ir žaizdelių, ir įtrūkimų, tačiau jeigu prieš miegą pasitepu vazelinu, jau po nakties viskas būna užgiję ir galiu drąsiai teptis kad ir lūpdažį (taip, ant suskeldėjusių lūpų dažai iš tiesų atrodo daugiau nei kraupiai). Aubrey nepaprastai puikiai minkština ir švelnina lūpas, taip pat idealiai apsaugo nuo šaltuko (priskirčiau jį prie riebesnių).
      Jis pranašesnis už bet kokį kitą natūralų produktą lūpoms, paliekantį neištirpusių sviesto gumulėlių, nes šis tepasi lygiai, nepalieka jokių nemalonių gumuliukų. Vasarą neištęžta, išlaiko patvarią formą, o ant lūpų laikosi stebėtinai ilgai.

Nuotrauka : http://www.aubrey-organics.com/images/makeup/LipBalmsCatPageHeader9_12.jpg

      Gamintojai siūlo 5 kvapus ir spalvas. Tiesa, patys balzamai ant lūpų jokios spalvos nepalieka. Kvapai visiškai natūralūs, nei nedvelkia chemija. Jeigu neklystu, raudonas šiek tiek gaiviai šaldo lūpas. Mano mėgstamiausias yra mėtų kvapas, esu bandžiusi avietės bei medaus kvapus. Poveikis visiškai vienodas.

      Kaina tikrai įkandama paprastai natūralios kosmetikos gerbėjai, o jeigu siųstis iš užsienio - kainuos dar pigiau. Labai rekomenduoju šį balzamą visoms merginoms. Patikėkite manimi - jis tobulas, nes aš pati nežinau, kaip be jo išgyventi galėčiau ;) 
Laura

3 komentarai:

  1. Iš kur perki šiuos balzamus? Labai gundausi išbandyti šio gamintojo produktus, tas įdomu iš kur geriausia juos užsisakyti...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Perku Sveikuose produktuose, bet yra ir iherb.com puslapyje :)

      Panaikinti
  2. susigundžiau ir aš, 10 litų tikrai nedaug, išbandysu, manau :)

    AtsakytiPanaikinti