2018 m. sausio 20 d., šeštadienis

NIDA micelinis vanduo su natūraliu gintaro ekstraktu


   Ne taip seniai mūsų prekybos centruose atsirado dar vienas lietuviškas kosmetikos ženklas. Susipažinkime - tai "NIDA". Kai stovėjau prie stendo ir apžiūrinėjau gaminius, mane buvo apėmęs jausmas "Kažką man tai primena...". Ir vėliau supratau, kas man pasirodė pažįstama. Pasirodo, dalis žmogeliukų paliko mūsų galbūt stambiausią kosmetikos gamintoją "Biok" ("Rasa", "Margarita", "Aras" ir kiti ženklai) ir prisiglaudė po "Cosmoway" sparneliu. Ir čia gimė "Nida". 
     Ypatingo susidomėjimo kosmetika nesukėlė, spėjau, jog tai bus kažkas panašaus į "Green Feel", "Rasos" ar "Margaritos" produkciją. Tačiau visgi pasiėmiau išbandymui micelinį vandenį. Kadangi vienu metu gyvenau taupiuoju režimu ir visų pripažintas "Bioderma" micelinis vanduo man buvo per didelė prabanga. Ai bala nematė, pasiėmiau, o ir 40 proc. nuolaida taikoma buvo.
     Reikia trumpo pristatymo apie produktą. Kas tas micelinis vanduo - jau visi žino. Tai toks stebuklingas valantis vandenukas, daug kam tapęs nepakeičiama veido valymo priemone.  Aš naudoju rytais, o vakare lieka rimtesnės procedūros. Kuo šis produktas skiriasi nuo kitų? Sudėtyje randame gintaro ekstraktą. Mūsų "lietuviškas auksas" pasižymi naudingų mikroelementų gausa, stiprina odos apsauginį barjerą, padeda apsisaugoti nuo neigiamo aplinkos poveikio, nuramina pavargusią, suerzintą odą. Tinka visiems odos tipams.


Ingredients: Aqua, Disodium Cocoamphodiacetate, Amber Extract, Glycerin, Sodium Benzoate,  Potassium Sorbate, Citric Acid.

      Sudėtis labai minimali ir jei ne gintaro ekstraktas, greičiausiai tai būtų bene paprasčiausias sudėties variantas:
aqua- vanduo kaip visų ingredientų bazė;
disodium cocoamphodiacetate - plaunančioji medžiaga;
glycerin - drėkiklis, kad oda neišsausėtų;
sodium benzoate, potassium sorbate - konservantai: 
citric acid - reguliuja pH. 

    Aš iš tikrųjų, šiek tiek nuogąstavau, jog produktas netiks. Teko jau nusivilti vienu nebrangiu pirkiniu, nes nusivalius veidą likdavo toks lipnumo jausmas, iškart norėdavosi nusiprausti prausikliu. Mano nuostabai, micelinis vanduo pranoko mano lūkesčius. Viską valo kaip priklauso ir nepalieka jokio lipnumo ant veido. Visgi akių makiažo valymui jo nenaudoju,  tam yra atitinkami valikliai. Sausumo jausmo irgi nėra. Na, bet visų juk oda skirtinga. Man kuo puikiausiai tiko. O dar kaina tokia draugiška, ypač per išpardavimus. Kitas dalykas, čia juk valymo priemonė, o ne kažkoks kremas ar kaukė, todėl kaltinti vitaminų, naudingųjų medžiagų trūkumų neverta. Kartais kai pasiskaitai kitų gaminių aprašymus, atrodo visi tiesiog sprogsta nuo vitaminų, mineralų, ekstraktų ir t.t. gausos. O čia viskas labai paprasta ir elementaru. Funkcija - nuvalyti, o drėkinti, maitinti ir visaip kitaip puoselėti kitų priemonių darbas.
    Mano nuomonė aiški, priemonė pateisino mano lūkesčius. Man taip patiko šis gaminys, kad jau naudoju antrą pakuotę ir ateityje dar tikrai pirksiu. Rekomenduoju pabandyti.


Jurgita

1 komentaras: