2015 m. spalio 24 d., šeštadienis

Lush BB Seaweed kaukė: sausai ir užterštai odai atgaivinti


      Vaikštinėjau Paryžiuje ir užmačiau Lush parduotuvę. Gal tris kartus didesnę, nei Vilniaus Panoramoje. Lentynos lūžo nuo prekių. Tą kartą tik "apsiuosčiau", susipažinau ir nieko nenusipirkusi išėjau. Prigriebiau tik katalogą pasiskaityti lėktuve. Beje, tokį patį katalogą, jeigu jums įdomu, galite pasiimti ir Panoramoje esančioje parduotuvėje. Jau sėdėdama lėktuve pradėjau skaityti. Ši firma nėra 100 procentų natūralistai, tačiau kas mane iš tiesų nudžiugino, tai po kiekvienu produktu išvardytos sudedamosios dalys ir dar negana to išryškinti nenatūralieji ingredientai. Tai padeda kur kas geriau susiorientuoti "nemokantiems" skaityti sudėčių. Tiesa, visa tai galite pamatyti tik kataloge arba oficialiame Lush puslapyje. Ant pakuočių šios dalys nėra kažkaip ypatingai išskirtos. Bet gi galima pasidomėti prieš įsigyjant. Informacijos apstu, o gamintojai netgi atrodo labai sąžiningi. Taip mano namuose atsidūrė pirmasis Lush produktas.

           Kodėl nusipirkau kaukę ? Prasidėjus šildymo sezonui mano oda tikrai labai išsausėja, pradeda pleiskanoti, trumpai tariant - šaukiasi pagalbos. Vien drėkinamojo kremo man jau nepakanka. Lush siūlo kaukes įvairiems odos tipams. Sausai odai turi du pasiūlymus. Kaukės šviežios ir, kaip teigia patys gamintojai, gaminamos rankomis. Mano pasirinkta kaukė vadinasi BB Seaweed. Sudėtyje ji turi alavijo, medaus, kaolino, alyvuogių aliejaus, rožių absoliuto ir kitų gėrių. Vienintelis išskirtas sintetinis ingredientas yra fragrance, tačiau jis bazuojasi visos sudėties gale. 

       Pirmas įspūdis atsukus indelį yra malonus ir gaivus kvapas. Bet kvapas čia turi mažiausiai "žaisti". Efektas man patiko labiausiai. Nesu išbandžiusi daug kaukių, lyginti nesiryžtu, tačiau šią pamėgau iškart. Ji ne tik prisotino mano veidą taip trūkstamos drėgmės, bet ir, mano tikrai giliai nuostabai, puikiai išvalė poras. Smarkas ir kakta (mano problematiškiausios vietos, kur poros atviresnės ir greičiau surenkančios nešvarumus) tapo tokie švarūs, jog net nebeturėjau prie ko prikibti. Be kita ko, oda tapo skaistesnė, stangresnė, "drėgnesnė". Tik plojimai. Beje, šis produktas puikiai atstoja šveitiklį, nors veidui rekomenduočiau švelnesnį. Kur kas labiau švelnesnį. Džiūdamas šveitiklis sušoka į nedideles granules. Prausiant veidą vandeniu jos natūraliai šiek tiek pašveičia odą. Kaukė tinka ir jautriai veido odai. 

Taigi, maža reziumė : 
  • Puikiai drėkina;
  • Surenka nešvarumus iš porų;
  • Stangrina odą;
  • Tinka sausai jautriai odai;
  • Sudėtis beveik be priekaištų. 
Kaukė laikoma šaldytuve ir tinkama naudoti beveik 2 mėnesius. Iš praktikos ir iš teorijos žinome, kad galiojimo laikas gali būti pratęstas tol, kol produktas nepakeitė savo spalvos, konsistencijos ir pirmoje vietoje - kvapo :)

Laura

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą