2015 m. balandžio 21 d., antradienis

John Masters Organics galvos odą stimuliuojantis šampūnas (Sample size)


     Artimiausiu metu bloge išvysite daug mėginukų apžvalgų, nes "Pelenės" parodos metu ir iš kelių internetinių parduotuvių prisirinkau daug pavyzdžių. Daug.... Todėl pats laikas pradėti naudoti ir vertinti. O bandyti bus tikrai ką: įvairūs drėkinantys kremai veidui, net kelių skirtingų gamintojų BB kremų mėginukai, paakių kremai ir kita. 
     Pirmasis mano teismui stojo galvos odą stimuliuojantis ir balansuojantis šampūnas iš "John Masters Organics" kompanijos. Šio ženklo amerikiečių produkciją esu mačiusi ant "Biotekos" lentynų, bet, teisybę sakant, didelė kaina atmušdavo norą bandyti. O jei netiks? Todėl dedu riebų pliusą visiems gamintojams, kurie suteikia galimybę įsigyti jų gaminio mėginuką. 
     Pagal šampūno aprašymą tai labiau normaliems-riebiems plaukams tinkantis šampūnas. Nors mano plaukai normalūs-sausi, bet naudinga nors kartą panaudoti stipriau valantį šampūną. Profilaktiškai. Aprašas skelbia, kad šampūnas balansuoja galvos odos pusiausvyrą, atkemša poras, sumažina sebiumo gamybą. Ne tik valo plaukus, bet ir padaro juos stipresniais, sveikesniais ir suvaldomais:

  • sojos baltymai drėkina plaukus ir užrakina drėgmę juose, stiprina plaukų folikulus;
  • pipirmėtės stimuliuoja plaukų augimą;
  • Spiraea ulmaria (pelkinė vingiorykštė) saugo nuo plaukų slinkimo;
  • eukaliptų aliejus pasižymi antibakteriniu poveikiu;
  • cinkas mažina galvos odos sudirgimus;
  • tirštiklis guaras suteikia apimties, užrakina drėgmę ir suteikia blizgesio.

 INCI: aqua (water), aloe barbadensis leaf juice*, sodium cocoamphodiacetate, decyl glucoside, babassuamidopropyl betaine, panthenol, hydrolyzed soy protein, sorbitol, peppermint oil, mentha viridis (spearmint) leaf oil, guar hydroxpropyl trimonium chloride, spiraea ulmaria extract, sodium pca, sodium benzoate, potassium sorbate, eucalyptus globulus leaf oil, smithsonite extract, hyaluronic acid, linum usitatissimum (linseed) seed oil*, borago officinalis seed oil*, helianthus anuus (sunflower) seed oil*, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, oenothera biennis (evening primrose) oil*, tocopherols.
* Certified Organic


Nuotrauka iš https://johnmasters.com/news/article-new-scalp-system.html
    Šiam šampūnui skyriau iššūkį - išplauti aliejinę plaukų kaukę. Plaukų galus ištepiau argano aliejumi ir palaikiau kaukę gerą valandą. Pasakiau sau, jei išplaus ir plaukuose nebeliks jokio riebumo, tada šį eksperimentą laikysiu pavykusiu. Plovimo eigoje tokie mano pastebėjimai:

  • šampūnas yra gelio konsistencijos, spalva rusva, man priminė skystą medų.
  • iškart jaučiamas pipirmėčių kvapas. Pati asmeniškai mėgstu tokius kvapus, man jie asocijuojasi su švara. Žinoma, kai plaukai jau visiškai sausi, kvapas jau būna visiškai pradingęs.
  • putoja labai gerai. Pastebėjau, jog amerikietiški natūralūs šampūnai pasižymi geru putojimu, kitaip nei lietuviški produktai. 
  • dažniausiai šampūną naudoju tik galvos odai, bet kadangi buvau plaukus ištepusi aliejais, tai visą mėginuko turinį sutepiau per visą ilgį.
  • su iššūkiu susidorojo kuo puikiausiai. Plaukai liko visiškai švarūs, nebeliko jokio riebumo. Jaučiasi, jog valantis poveikis stipresnis nei įprastai mano naudojamų šampūnų. Todėl naudoti tinka tik riebesniems plaukams arba tik retkarčiais. Tikiu, jog mano plaukai man nepadėkotų, jei kas antrą dieną juo trinkčiau plaukus. Arba kartu naudoti intensyviai drėkinantį balzamą.
  • vieną kartą panaudojus tikrai nepasimatys ar saugo nuo plaukų slinkimo ir net skatina jų augimą. Nebent kažkas pasimatytų išnaudojus pilną pakuotę. Apskritai, aš labai skeptiškai žiūriu į tokius pažadus. Na, įrodykit jūs man, kad taip įmanoma:) 
  • galvos odos nedirgina, nesukelia niežulio.
  • pleiskanos man seniai pamirštas dalykas, nuo tada kai naudoju natūralius šampūnus, bet jei jų turėčiau, spėju neliktų nė kvapo po trinkimo šiuo šampūnu.
  • turėtų suteikti apimties plaukams, bet manieji per daug ilgi, kad sugebėtų juos pakelti nuo šaknų. Bet trumpesnius gal ir papurintų.
  • plaukai ilgiau išlieka nesusiriebalavę.
   Galutinis verdiktas: išteisinta. Pagrindinę savo funkciją valyti šampūnas pavyzdingai atlieka, o visa kita tėra privalumai. Sutikite, jei šampūnas nesugeba išplauti plaukų, tai nevilios nei suteikiamas purumas, nei slinkimo stabdymas. Vargu ar šis mėginukas paskatins įsigyti pilną pakuotę, nes vis dėlto tai ne mano tipo plaukams skirtas produktas, tačiau bent kelias mini pakuotes tikrai imčiau. Labai patogu įsimesti į kelioninį krepšį ar paprasčiausiai pasiimti einant į baseiną, nes man jau pradeda įgrysti nuolat tampytis su savimi didelę mantą. 



Jurgita

2 komentarai:

  1. „Bioteka“ tikrai galėtų prekiauti ir midi pakuotėmis, kokias savo asortimente turi „John Masters Organics“. Nenuplaunami kondicionieriai verti savo kainos, bet kai kurių mieliau turėčiau mažesnę pakuotę nei standartinė dėl to, kad vistiek kasdien nenaudočiau.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Visiškai sutinku :) Man patinka Dr. Hauschka politika, galima įsigyti visas mini pakuotes, išskyrus dekoratyvinę liniją.

      Panaikinti