2014 m. kovo 25 d., antradienis

"Ambroozija" ir jų žaliasis kremas LELA


      Pavasaris oficialiai atėjo, pasakė Laura ir nubėgo pirkti drėkinamojo kremo! Šį kartą vėl sugrįžau prie "Ambroozijos" produkto. Taip, taip, jau perku ne pirmą kartą. Tinklaraštyje esu aprašiusi dar keletą labai vykusių šio gamintojo prekių: nepralenkiamas balzamas plaukams, kurį tiesiog dievinu ir kuriam lygių neradau, taip pat emulsinis makiažo valiklis, kartojamas jau antrą kartą (bus ir trečią, ir ketvirtą, kol, kaip sakant, moteriškai neužsimanysiu ko nors kito).
      Taip jau nutiko, kad šiam kremui nusprendžiau suteikti antrą šansą ir man rodos iš tiesų su juo nuoširdžiai susidraugavau. Draugystę su "LELA" kremu pradėjau dar praeitų metų rudenį. Man jis patiko, tačiau nuolat vis iškildavo koks nedoras spuogelis palei plaukų liniją. Taip ir nesupratau, ką blogai darau. Sunaudojusi visą kremą, akis į akį susidūriau su žiema, tad pradėjau odą maitinti. Taip ėjo ir atėjo Kaziuko mugė. Aplankiau "Ambroozijos" stalelį ir šį bei tą įsigijau. Šalia to gavau ir "LELA" kremo mėginėlį. Atmintyje iškilo visi tie keisti spuogeliai ir pamaniau, kad "galbūt vėliau pakabinsiu iš to indelio". Tik matyt mano oda pagalvojo visai kitaip. Kelių dienų bėgyje pradėjo nemaloniai sausėti, šerpetoti, pajaučiau klaikų tempimo jausmą. Tada nusprendžiau - užteks čia ją maitinti, pats metas drėkinti! Ir taip aš atidariau mėginuko indelį...
      Šis kremas skirtas visiems odos tipams, todėl jį gali naudoti tiek mišrios odos "turėtojos", tiek riebios odos savininkės, o užvis labiausiai jis tinka sausai odai. Mano tokia ir yra. Taigi, kremas švelniai kvepia avokadais yra žalias ir labai lengvos tekstūros. Kas man nepaprastai patinka, tai kad pardavėjos apsiperkant visuomet įdeda mentelę. Taip, mielos moterys, mes esame mokomos, jog niekas kremų nekabina pirštais. Jeigu turite įprotį kišti pirštus į kremo indelį, o ypač natūralios sudėties kremo - nuoširdžiai patariu atprasti. Tokiu atveju į produktą patenka nepalyginamai daugiau bakterijų, o dėl to sutrumpėja jo galiojimo laikas. Tad jūs pakabinate gaminį mentele, uždedate po mažą kiekį ant abiejų rankų pirštų galiukų, perbraukiate pirštus vieną per kitą ir švelniai įtapšnojate veido odą. Mano nuomone, kremas:
  • labai gerai drėkina ir minkština veido odą. Kuomet mano veidas šerpetojo ir dar drįso susidaryti visokie kietesni sausos odos darinukai, labai greitai jie suminkštėdavo, o šiai dienai visai išnyko. Drėkinimas taip pat puikus, nes per visą dieną neišlenda jokie veido pleiskanojimai, nuolat jaučiu normalų odos drėgnį;
  • šiek tiek stangrina veido odą;
  • labai maloniai kvepia;
  • yra lengvos tekstūros ir taupus. Pamenu savo pirmojo iki oficialios galiojimo laiko pabaigos net sunaudoti nespėjau. Buvo likę dar truputėlis;
  • nepalieka blizgesio ant veido, jeigu paimamas teisingas produkto kiekis;
  • nekemša porų (grįžkime prie to, jog man kilo spuogeliai palei plaukų liniją. Dabar turimą kremą naudoju jau praktiškai nuo Kaziuko mugės ir dar nesusidūriau nei su vienu spuogeliu. Padariau išvadą, jog anksčiau tiesiog padaugindavau kremo, ypač kaktos srityje. Dabar tepu labai atidžiai);
  • nuostabiai geros sudėties: Levandų hidrolatas, nerafinuoti šalto spaudimo avokadų, abrikosų kauliukų, sezamų, kviečių gemalų aliejai, augalinis glicerinas, emulsiklis*, konservantas*, natūralūs eteriniai pelargonijų, rozmarinų, citrinžolės, santalmedžio, Ylang Ylang aliejai * sertifikuota Eco-cert.
      Prieš naudojant aliejiniu pagrindu pagamintus kremus, būtinai sudrėkinkite veidą hidrolatu, ir kol šis šlapias (ar drėgnas) - tepkite kremą. 
      Man patinka maži ir jaukūs butikai. Man patinka maži ir apie save garsiai nerėkiantys gamintojai. Man patinka kokybiška ir vertinga kosmetika, o jeigu dar koks susitikimas surengiamas ("Ambroozija" moterys organizuoja nemokamus grožio seminarus. Patikėkit, labai mielas ir jaukus pasisėdėjimas vakare, atliekant sau SPA procedūras ir klausantis apie tai, kaip teisingai prižiūrėti veido odą. Kadaise buvau apsilankiusi). Ne, niekas manęs neužverbavo. Aš jau prieš eidama buvau šį tą išbandžiusi ir "Ambroozija" produkcija man nebuvo naujiena. Aprašytas kremas užsitarnavo mano pasitikėjimą, nors ir antruoju raundu, bet užsitarnavo. Esu labai juo patenkinta ir didžiai rekomenduoju :) 


Kaina: 35,00 Lt
Laura

3 komentarai:

  1. Kviečių gemalų aliejus sudėtyje - bet gi jis kemsa poras? Sakote, kad kremas nekemša porų?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O kur pasakyta, jog kviečių gemalų aliejus kemša poras? Nėra aliejų, kemšančių porų. Yra tik neteisingas naudojimas arba neteisingas parinkimas pagal odos tipą :)) plačiau: http://www.apiegrozi.blogspot.com/2014/03/augaliniai-aliejai-naudoju-ir-esu.html

      Panaikinti
  2. privengiu aliejų ir aš, kažkaip man nelabai.. geriau tiesiog veido odos kremai gera ir turtinga natūralia sudėtimi.

    AtsakytiPanaikinti